חיפוש באתר
חיפוש כתבות ומאמרים
       לארכיון כתבות
- חייזרים פשטו על מוזיאון הילדים הישראלי,חולון

- סיורים מודרכים במוזיאון הילדים הישראלי חולון 2010

- תערוכה אינטראקטיבית חדשה בשלוחת מוזיאון הילדים בחולון

- טיול בארגז הצעצועים ובגלריה לצעצועים במוזיאון הילדים הישראלי, חולון

- הזמנה לשקט - סיור ותערוכה בשפה אחרת

- דיאלוג בחשיכה בחולון 2010

- בוקר של כיף במרכז צעדים

- צעדים - מקום שאוהב קטנטנים

- נסיעה לחוויה רומית קדומה בעין יעל ירושלים

- פארק כנרת- פארק אטרקציות לפעוטות, ילדים ובני נוער

- אבו קייק בירדן

- הפנינג בלונה פארק של עמק חפר



כתבות ומאמרים >> טיפול בילדים >> טיפול הומאופתי בילדים עם בעיות שינה / עירית פרידמן
טיפול הומאופתי בילדים עם בעיות שינה / עירית פרידמן
סוגית השינה של הילדים היא סוגיה קשה להורים. יש לה השפעה על מעגלים מתרחבים מעבר לילד והוריו. היא מקרינה על מקום העבודה על בטיחות בנהיגה ועל תקשורת טובה יותר עם הסביבה.
צאו וחישבו-עד כמה עבודתכם יעילה יותר ובטוחה יותר כאשר אתם ישנים לילה שלם. חישבו על הנהיגה שלכם אחרי לילה שבו ישנתם לסרוגין שלוש שעות. תארו לכם את מצב הרוח שלכם והיכולת שלכם לתפקד כהורים נינוחים כאשר אתם ישנים לילה אחרי לילה.
הורים רבים חסרי אונים למול שעות השינה הקצרות שמוקצות להם מדי לילה על-ידי התינוק החמוד שישן בעריסתו.
הנה סיפור של טיפול הומאופתי בילדה בת 7 חודשים שמאז לידתה לא יודעת מה זה לישון לילה אחד רצוף.
הגיעה אלי האם בלבד-היא חד הורית, גרושה וכורעת תחת נטל גידול שני ילדים ועבודה. לו יכלה לישון קצת היה הכל אחרת. בפגישה האם נינוחה, מניקה את הילדה בשלוה ובביטחון. הילדה מתוקה להפליא, חייכנית וסקרנית. זוחלת על הרצפה ולא מפחדת במקום חדש. יושבת על ברכי ומחייכת אלי חיוך שובה לב. לדברי האם הילדה הזאת הופכת בלילה למשהוא אחר, היא לא מרוצה ומתעוררת סתם, יונקת קצת, ולא מתוך רעב ונרדמת על מנת להתעורר שוב אחרי שעתיים..ברור שמשהו מציק לה ואני מנסה להבין מה זה.
ילד בריא שגדל יפה, אוכל טוב ומרגיש טוב צריך לפתח לאט לאט את מנגנון שנת הלילה שלו. זהו מנגנון טבעי בגופינו שמוכתב ע'י הורמונים הנוצרים לקראת החשיכה.
ילדה נינוחה ושבעה כמו זו שהגיעה אלי לקליניקה אמורה להירדם למשך 5-6 שעות בלילה, לפחות. לאחר ברור מצבה הפיזי של הילדה והתפתחותה, שאלתי על ההריון והלידה. אלו היו תקינים והלידה עצמה היתה נפלאה ומהירה. אלא שכאן עלו במקביל נסיבות הלידה וההריון. הסתבר שנולדה לתוך מציאות משפחתית של משבר וכשהיתה בת 3 חודשים הוריה נפרדו סופית והאב יצא מהבית. כמובן שכל תהליך ההריון שהיה קל ותקין הושפע ממתחים זוגיים.
התינוק הנמצא ברחם אימו קולט את מצבה של האם ונולד עם התחושה הזאת. אחר-כך יונק עם החלב את האינפורמציה על החיים. לא פלא אם כך שבלילה כשהעולם חשוך ומפחיד מתעוררת הילדה בתחושה של כאב ואולי גם אבדן. ביום הכל נראה לה בסדר, האכל מגיע בזמן ועימו החום האימהי והאהבה. הלילה הוא זה שמביא עמו את הפחדים החבויים.
ואכן השיחה היתה ארוכה ולא דנו בה עוד על הילדה אלא בניסיון להבין את התהליך שעברה האם, את הרגשות שאותן חוותה במהלך הפרידה ולפניה כמו גם את מצבה הפיזי של האם. תמיד ההבנה ההומאופתית מחפשת את הרגשות העמוקים ביותר ואת ביטויים כסימפטומים בגוף.
את התרופה ההומאופתית קיבלו האם והילדה בו זמנית.
למחרת היום בו נטלה הילדה את התרופה התקשרה אלי האם אחר הצהריים בהתרגשות היא תארה לי את הבוקר, כאשר היא יצאה לעבודה והילדה עוד ישנה. הילדה התעוררה פעם אחת בלילה ופעם אחת לפנות בוקר והמשיכה לישון בשלוה לאחר היניקה. האם ישנה לילה שלם גם היא, לראשונה מאז הלידה. בעבודה היא חייכה כל היום וכשחזרה היתה מלאת אנרגיה. איכות השינה המשופרת נמשכה וכשהיתה נסיגה נתנו לילדה עוד מנה של התרופה. טיפות אלה העבירו לה אינפורמציה של התגברות על פרידה. הם הזכירו לה איך להתמודד בלי לפחד.
יש מקרים שטיפול הומאופתי עובד כמו קסם והמקרה הזה הוא אחד מהם. יש בו כדי להוכיח את יכולת הפעולה העמוקה של התרופה ההומאופתית. יכולת לרפא פצעים בנפש של תינוק עוד טרם צאתו לעולם.
ילדים שקבלו מעט תרופות ובאים לטיפול לפני שהמחלה מתקדמת יוכלו לזכות ולהנות מקסמים כאלה.
__________________________________________
עירית פרידמן-הומאופתית. חברה באגודה להומאופתיה קלאסית.
מטפלת בקליניקה בקרית-טבעון ובגבעתיים
אתר-www.homeopatya.com


נושאים קשורים:



עמוד הבית  |  הוסף למועדפים  |  הפוך לדף הבית  |  אודות
תנאי שימוש ומדיניות הפרטיות |  שמות  |  פרסום באתר  |  כתוב לנו  |  שלח ידיעה ל"מה חדש"  |  RSS |  לימודים |  אינדקס
כל הזכויות שמורות: ילדים שלי  /  אינפו ערוצי מדיה ותקשורת בע"מ  /  מפ"מ Copyright © 2005 www.yeladim-sheli.co.il  All rights reserved